Boekrecensie Engelen

ParaVisies eindredacteur Niels Brummelman schrijft in het decembernummer een strelende recensie over het boek Engelen. Ontmoet de Aartsengelen en je eigen Beschermengelen van Annelies Hoornik en ondergetekende.

Brummelman, in de rubriek Voor oog & oor: ‘Annelies Hoornik is in Nederland een grootheid op het engelenterrein. Zij gaf haar baan op in de IT-sector toen zij zelf een engel zag en volgde daarna een opleiding bij Doreen Virtue. In het boek Engelen vat Annelies de kennis die zij inmiddels over engelen en andere lichtwezens heeft opgedaan, op visueel en tekstueel zeer fraaie wijze samen.

Engelen is vooral ook een heel praktisch boek geworden, vol met handige tips en adviezen voor het bewandelen van je levenspad. Daardoor kun je als lezer meteen met de aangeboden informatie aan de slag. Je leert wat je kunt doen om de engelen voor je te laten werken op het gebied van gezondheid, persoonlijke groei, relaties en wonen. Maar ook wat het verschil is tussen engelen, gidsen en overledenen.

Een schitterend boek, besluit Brummelman, overvloedig geïllustreerd met een audio-cd met geleide meditaties voor nog geen twintig euro… Welke engel werkt op de uitgeverij?!

Over Frans

Frans Vermeulen took his first spiritual footsteps in Australia at the Australian Institute of Metaphysics. Thereafter he focused as a writer on spiritual topics. Frans has interviewed some of today’s leading spiritual teachers, including Rananda, John de Ruiter, Drunvalo Melchizedek, Robbert van den Broeke, Caroline Myss, Ton van der Kroon, William Whitecloud, dr. Sha, Robbert Moss, Olof Smit, Patricia Cori, Robert Tenzin Thurman, Eric Pearl and Gary Renard. His greatest love is what he regards as “the pure non-duality of A Course in Miracles.”
Dit bericht werd geplaatst in Actueel, Boeken, ParaVisie, Spiritueel en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.